середу, 6 лютого 2013 р.

Реально пацанський тюнінг

Дві смуги від переднього бампера до заднього, роздвоєний глушник з вісьмома лампочками, низький передній обвіс, широченні шини і хромовані диски. Сабвуфер звучить так, що ковбасить пішоходів по обидва боки вулиці. Вступіться, дайте дорогу: пацанська тачка їде.

Пацанська машина - це не тільки тюнінг, але й специфічний стиль їзди і своєрідна манера поводження власника. Це ніби приналежність до іншого світу, який проектується на дороги. «Серед водіїв, які не зараховують себе до обраного кола, побутує спостереження: бачиш пацанську тачку - чекай сюрпризу», - каже знавець предмету, франківський майстер з тюнінгу Олександр Федченко.
Поняття пацанської машини

Пацанські авто з'явилися через бажання вирізнитися з «сірої автомаси». А ще - завдяки сентименту до ВАЗів і намаганню їх власників довести, що ці авто не гірші за всілякі там Audi, BMW тощо. Як часто буває, добрі наміри заводять на манівці. Прагнення продемонструвати, що за кермом - особистість, знайшло втілення у надмірному і часто смішному тюнінгу.

Отже, пацанське авто - це ВАЗи 2110-12 або 2108-099. Новачки беруть класику жанру - ВАЗ 2107-09. Якщо вже зовсім сутужно з фінансами, попервах обмежуються «одиничками» та «п'ятірками». Над авто ретельно працюють. Передовсім - додають потужності двигуну. Змінюють «шильник» на багажнику з «1,5» на «1,5і 16v». Символи такої потужності, очевидно, мають морально знищувати конкурентів по смузі.

Далі міняють глушник - на спортивний. Він повинен гарчати. Обов'язкова хромована насадка на вихлопну трубу. Добре, якщо насадка великого розміру - щоби туди можна було застромити кулак. В пацанській моді також роздвоєні труби вихлопної.

Тюнінг коробки передач передбачає дерев'яну насадку на ручку. Допустимий пластик, але з емблемою Mercedes - так круто. В салоні конче повісити чотки чи заткнути кілька ікон за шторки від сонця. Там само кладуть копійки чи дрібні купюри - «щоби везло на гроші». А ще чіпляють на лобове скло CD-диски - «від радара».

Тахометр потрібен величиною з хатній будильник, бо ж авто має нагадувати гоночне. Напевно, тому стандартні сидіння міняють на зняті з утилізованих Toyota 1980-х років випуску - для створення бокової підтримки. Плюс маленьке спортивне кермо - made in China типу «MOMO».

Музика - окрема тема. Пацанську машину спочатку мають почути і лише потім побачити. Тож у ній відкриті вікна, а регулятор гучності увімкнутий на максимум. Слухають в пацанському авто два види музики - або «бум-цик-цик» на кшталт сороміцькі весільні, або «кому - Канари, а кому - на нари». Якість звучання визначає виключно рівень децибел.

Дорожній камуфляж

Зовнішність пацанського авто не залежить від товщини гаманця власника, бо передбачає обов'язкові елементи. Як-от: кольорові габаритні вогні, додаткову підсвітку на капоті та на дзеркалах, а також на даху, антені, під днищем і довкола вихлопної труби. Зауважте, що ксенон уже вийшов з моди. Тепер ознакою крутизни є не сині лампочки, а «хамелеони», що блимають і переливаються різними кольорами. Останній писк - зелено-жовто-червоні фари ближнього і дальнього світла. Що, комусь складно визначити, чи то попутна машина чи зустрічна? Власники пацанських тачок такими дрібницями не переймаються.

Поворотники також треба зробити кольоровими. Бажано, під колір кузова. Скло, ясна річ, має бути тоноване. На задньому склі - наклейки типу «Sparco». Найпопулярніші - «STRIT RAYSING», «NO FIAR», «MIDNAIT HULIGANZ», «SPORT STYEL». Не забуті й спойлери. Щонайменше - три. За кольором вони мають радикально відрізнятися від кузова. Плюс контрастні бризковики і «кенгурятник». Ну, й наклейки на бортах. Або дві яскраві смуги на даху й капоті. Додайте до цього колеса на 17 дюймів і низьку посадку - так, щоби іскри з асфальту викрешувати. Таке автостворіння здатне навіяти жах на дорозі.

Пацан рулить

Жах навіває не так вигляд, як поведінка пацанської машини. Для таких, виявляється, існують ППДР - Пацанські правила дорожнього руху. Вони, до прикладу, передбачають, що пацанське авто не їде більше 15 секунд в одному ряді. Що воно може проскакувати перехрестя на червоне світло. Що пропускати на дорозі треба тільки іншу пацанську тачку. Що можна цілком обходитися без ближнього світла. Що не конче вмикати поворотники перед поворотом. Як і не конче перелаштовуватися з лівого ряду у правий при повороті праворуч. Дорожня ситуація, як правило, не перешкоджає пацанській машині рухатися зі швидкістю 100 км/год. Затори ППДР дозволяють об'їжджати по газонах чи тротуарах. Пішоходів та знаки - ігнорувати.

Пацанській тачці категорично не дозволяється давати себе обігнати. Тих, хто намагається, жорстко підрізають. Пацанські авто підтримують одне одного при ДТП. І допомагають «струсити гроші з лоха», з вини якого сталася аварія. Улюблена розвага: обігнати на своїй навороченій колимазі іномарку, яка порядно гальмує перед переходом, вистромити їй у вікно середній палець і з криком «тойота - блювота» дременути геть.

Не повірите, але найбільше пацанських машин у Франківську - серед таксі. І чого б то?

Ка

Немає коментарів:

Дописати коментар