четвер, 31 січня 2013 р.

Як працює новий дизельний мотор BMW три-турбо

Як працює новий дизельний мотор BMW три-турбо


Останні пару місяців BMW регулярно поставляла вражаючі новини про своїх нових моторах і на нинішньому Женевському автосалоні 2012 року покаже перші чотири моделі в нової продуктової лінійки - BMW M Performance Автомобілі - BMW M550d (седан і універсал), BMW X5 і X6 M50d з високопродуктивними дизельними двигунами.

В очікуванні прем'єри компанія оприлюднила відео, яке дозволяє подивитися як же працює новий дизель три-турбо. Інноваційний силовий агрегат, в основі якого лежить трилітрова рядна шістка N57D30, видає 381 "поні" і 740 Нм крутного моменту.

З показником в 1273 к.с. на літр робочого об'єму, N57 уявляєтся справжнім лідером серед легкових дизельних двигунів. Для досягнення таких показників конструктори BMW не тільки додав третій турбокомпресор, а й розробили новий алюмінієвий картер, використовували загальну паливну рампу з безпосереднім уприскуванням пьезоінжекторами і турбокомпресори із змінною геометрією турбіни. Максимальний тиск упорскування становить 2200 бар.

Розміри, розташування і взаємодію трьох турбін дозволили інженерам BMW домогтися максимальної передачі енергії в широкому діапазоні оборотів.

Дизельні технології, розроблені спеціально для автомобілів BMW M Performance також дозволили збільшити паливну економічність - заявлено, що седан M550d споживає 6,3 літра на 100 кілометрів на європейському тестовому циклі, у той час як Touring - 6.4 л/100 км.

Немає коментарів:

Дописати коментар